Leeuwarden based musician Johnny Loves Me (Jonathan Bergsma) stars in this confessional cine-memoir, which he co-wrote and directed with Jonathan Sipkema. Taking cues off of his intimate and melancholic brand of rap music, this trippy film plunges the musician into his conflicted emotional state, using dreamlike imagery to explore his deepest insecurities. Will Johnny Loves Me resort to delusional escapism or does he finally learn how to confront his own demons?