El jardín de los faunos
Retracing the life and work of Spain’s Nazario Luque, groundbreaking queer artist and author of the first openly gay underground comic strips. Romantic and sharply provocative, El jardin de los faunos is an intimate portrait of a man who devoted his life to love and freedom, amplifying queer culture in a country still discovering its freedom after Franco’s dictatorship.