The camera stalks the Brazilian sertão like a hunter, but who or what exactly is the prey? Inspired by Oswald de Andrade’s Cannibal Manifesto (1928), Há terra! is a pamphlet and cinematic poem about a country with a history of cultural assimilation and displacement where, for some, nothing ever changes.