Intimate portrait of Bayard Rustin, black civil-rights activist, organiser of Martin Luther King’s March on Washington, and gay. Back then Bayard, who is now dead, chose the civil rights movement rather than gay liberation. His partner, Walter Naegle, describes how, despite the impossibility of same-sex marriage, they rebelliously managed to tie the knot legally.