A follow-up to his debut The Performer (IFFR 2015), filmmaker and curator Lukasz Ronduda fictionalises the life of Wojtek Bąkowski and Zuzanna Bartoszek, two emblematic figures of the contemporary Warsaw art scene. Wojtek is the elder and has built up a reputation as a poet and musician. Zuzanna has an autoimmune disease, but bubbles with life and is about to break through as an artist. They dress the same, like a Polish Gilbert and George. Their life is one big performance, played out in public, but also at home. Slowly but surely, however, these lovers are becoming competitors. This bittersweet love story set against an urban backdrop asks: What is more important, art or love? It probes the inherent egoism of the artistic creator. Presented in a hyper-stylised form and set to electronic music driving the story relentlessly forward, the relationship between the protagonists is dissected as an existential power struggle.