The Man Who Fell to Earth, pared down and flipped. Animals, furniture and empty vehicles are left awaiting disaster in abandoned landscapes. Taanila has radically reduced Nicholas Roeg’s 1976 classic to create a highly original Bowie tribute – sans Bowie.