Los barcos
A Chilean actress attends a film festival in Lisbon. After the screening of the film she’s in, she is interviewed in the cinema. It’s tough going. The day after, she takes a boat to a desolate part of the city, far from everything. On the opposite side awaits a stranger. They have an attraction. Commissioned by film festival IndieLisboa.