This fragmentary film was based on an excerpt from a Joy Division gig Mark Leckey attended as a teen and the realisation that many of our memories and experiences can easily be found online. The highlights of Leckey’s life pass by in film excerpts, ads and pop music. Overlap and repetition reinforce the atmosphere. General historical and highly personal footage in this ode to the late 20th century. Winner Tiger Award for Short Films 2016.