Manjača
An introspective young man moves in with his kind, but senile granddad and joins in the latter’s habitual TV-watching and microwave meals. A life far removed from his wild nights with boisterous friends. He tries to focus by running and wanders the streets and imposing deciduous forests. Is he looking for something or trying to lose something?