Two smart, but reluctant gangsters survive in a poverty-stricken neighbourhood in Cleveland, Ohio. They are forced to circumvent the rules. Fe26 is remarkable for its loose style in which image and sound each have their own edit. See also Sugarcoated Arsenic in the compilation programme Ghostly Matters.