99 Clerkenwell Road
Filmed in an empty shop, the remaining features of the space are used to create a film focused on light. Ceiling lamps become coloured spheres and circles that sweep across the frame. Pillars provide wipes and fades, window shutters are hole-punched stencils, passing buses shoot beams of light.