Subtle, beautifully shot fiction about a young girl who dreams of becoming an actress. She moves to São Paolo to be a soap extra. However, she has nowhere to stay and sleeps at a large bus station where she tries to feel at home. Cannes Competition 2010. Screened before Three Weeks Later.