Visionary Iraq
A Portuguese boy and his adopted Angolan sister depart for Operation Iraqi Freedom. At their gallery opening/ farewell party, their mother realizes they’re having a secret love affair whilst their father is revealed to be profiting from infrastructure development investments. They have a moral decision to make.