Primer día de invierno
A young man wanders through town with his baby. A stop-over at his sister’s reveals what is going on. Still, there is a glimmer of hope. Sober, intimate black-and-white drama from the Chilean maker of former Tiger El cielo, la tierra y la lluvia (2008).