World peace, disarmament and re-armament are hackneyed phrases, and the images we see on television and in the paper are hackneyed images. It was with this in mind that I set out – with more than a little delight – to drag the long-worn-out images of the Geneva summit between Reagan and Gorbachev into the spotlight once again…. The film revives those days gone by as exactly as possible, in accordance with the wonderfully flickering pictures that had branded themselves in my memory. (PL)