Incoherence was the very first success for Bong Joon-Ho (1969, Seoul). Of all Korean directors who started their careers in the 1990s, he may have been the most successful in acquiring both commercial and and artistic success. It’s a black comedy triptych, made during his studies at the KAFA, in which he shows the hypocritical, lofty and immoral stupidity of important people. The hand of the later maker of Memories of Murder and The Host can also be seen in this supple film and narrative style.