How to Conduct a Love Affair
An unexpected letter leads to an unanticipated encounter. Some windows open easily; other shadows remain locked rooms. Have a cup of tea dear. I’ll trade you a stitch from the past for a leaf from the future. This is a Valentine and a fragment: for the one who mends my rips; from the next film in the Byrd project. (DG)