The gates opened for a baroque journey through the interior of a huge cathedral. In blaring colours, the space slowly reveals itself as a divine amusement park. Reble is incomparable in the refined use of chemicals on film with digital techniques. L’après -midi d’un faune is a beautiful colour spectacle, balancing on the frontiers of spirituality and kitsch.