Frammenti Elettrici Nº 3: Corpi
Veteran experimental film maker looks round his wounded neighbourhood after 9/11 with the stunned sincerity of an amateur.
Tapestry of women’s lives, in which the life of the first female taxi driver in Turin is interwoven with classical myths.