Le défaite du rouge-gorge
Lucie is in her early thirties, timid and introverted. During a party with her friends, she meets Bertrand. She can hardly wait to fall in love. In her impatience to experience true love, she projects all her hopeful expectations on him. She already has plans for the future. But Bertrand does not seem to be the right choice. After the first night, his desire for Lucie wanes.