Arbor Vitae
Arbor Vitae is a gesture towards a cinema of pure being. Its atmosphere is haunted by the period in which it was shot, the year 1999. Although the cuts are open and numerous in their intent, the underlying motivation is the delicate reveal of the transparency of presence, our tender mystery midst the inevitable unfolding of the tree of life. (ND)