A prison power struggle as witnessed through the point of view of the biggest troublemaker and sweetest seducer on the cellblock – the inmates’ only television set. The Knicks have just taken the Bulls to overtime, but it’s time for Star Trek. The film took two days to shoot, one week to edit, and one year to create the special effects.