The second hard action film by and with Takeshi, this time in a smaller role than in Violent Cop, but one which makes quite an impact. After this film Takeshi was to decide to disappear completely behind the camera.The film focuses on the service-station attendant Masaki, who plays in the baseball team The Eagles in his spare time. Masaki is by no means a great sportsman and his teammates make it clear that they would be better off without him. Back at his service station, he is forced by a gangster to wash his car. Masaki doesn’t do so well enough for the gangster, who then proceeds to beat him up. He really is down on his luck.The snack-bar owner played by Takeshi is more or less the sponsor of the baseball team. He himself is a former gangster who decides to help the unfortunate Masaki. Suddenly the baseball players discover that their sponsor has disappeared and they go to see the gangsters with Masaki to find out what has happened. Two Eagles are almost beaten to death and Masaki only just manages to escape. He takes a tanker from the service station and drives it straight to the gangsters’ hide-out.