Bare Bones
In a hostile environment where humans are indistinguishable and spaces force constant reflection, artist Meryem Lahlou questions our values and confronts our anxieties. Using spatial design as her medium, she creates an impressive animation that examines what defines our identity and our interaction with our surroundings.