Like with their previous short film, the Quay Brothers again take their cue from a Felisberto Hernandez novel. Shot on 35mm and propelled by an impressive score by Michèle Bokanowski, they evoke an intense drama of jealousy, betrayal and murder, revolving around a window dresser’s obsession for a life-sized doll.