Hard, Cracked the Wind
When a young Cornish poet finds an old briefcase with her initials on it, she soon becomes haunted by the ghost of its previous owner looking for someone to complete the unfinished poem inside. An eerie story of creation and voices beyond the grave, in the unique style of director Mark Jenkin.