Druggebruik
The first film about drug users' lives. The stories of four young users in the early 1970s. Extreme experimentation took place in a destructive rush. Speed, LSD, marihuana, opium – anything that was available was taken. This dramatic story was shot by Dick Rijneke – who was 21 at the time – in powerful, raw footage.