Bring Me Home
It's been six years since Yoonsu, who would now be 12, suddenly disappeared. From day one, his mother Jungyeon and her partner Myeongguk have desperately searched for their son, yet despite their many efforts there has been no breakthrough in the case. Out of the blue, an anonymous caller says they saw Yoonsu in a remote fishing village. The caller describes the boy with details unmentioned in the missing person notices. Full of optimism, Jungyeon immediately departs for rural Korea. However, the locals aren't exactly happy to see her.
In Kim Seungwoo's debut, a mother comes face-to-face with a hostile community. As she unearths the truth, Jungyeon is confronted with the fishermen's hideous secrets. An enthralling thriller full of twists as only the Koreans seem capable of making.