Jonaki, an eighty-year-old woman, finds herself in a decaying world of nostalgia. She relives moments of her life with a strangeness that churns up feelings buried deep in her soul. Her memories surface in dream-like modes in which the line between real and surreal blurs. The echoing space of this fascinating meditative journey gently and carefully confronts us with a possible moment of transition between life and death.