Blockage
He knows there’s a lot of money in recycling, so he wants to buy a truck using his father-in-law’s bequest as a down-payment. His wife wants to spend the money on a house, so they won’t have to bother her sister’s family any more, but behind her back, Qassem presses on with his risky plan.