The Flavor Genome
All the senses are awakened in artist Anicka Yi’s 3D film, where flavour chemists explore the potential for exchange between species to enhance the sensorium and trigger sense memories. As the boundaries between species are exposed as porous, humans are radically decentered in the mapping of perceptual worlds.