Raiders!: The Story of the Greatest Fan Film Ever Made
The almost-finished project became cult fare after Eli Roth got his hands on a VHS copy in 2002 and brought it to Rotten Tomatoes founder Harry Knowles, who showed it on Butt-Numb-A-Thon, his 24-hour 'geekstravaganza'. In 2014, the now-adult fans rekindled the dream to complete their remake.
Apparently director Jeremy Coon and producer Scott Rudin are considering a fiction remake of this real life story, which proves that truth is always stranger than fiction. Film introduced by a video essay by Juan Daniel F. Molero.