Chums from Across the Void
‘Past Leftist Life Regression’ therapy is based on three exceptional heroes. Accompanied by psychedelic, hypnotic music, Lois Severin – former Trotskyist, now housewife – takes you on a journey to a contemporary revolution of the mind. All wrapped in a warm blanket of colour and humour.