Shipwreck
On 3 October 2013, a boat carrying 500 Eritrean refugees sank off the coast of Lampedusa, Italy and over 360 people drowned. Morgan Knibbe was on the island and decided to record the dramatic events. He tells the unbelievable story using testimony from Abraham, one of the survivors.