The world premiere of Miguel Fonseca’s beautifully judged, beautifully photographed The Waves, where the minutiae of two sisters’ relationship is placed in balance with the vastness of the ocean, cliffs and late summer sky. This is a Portuguese 'paradise lost', a terrain rendered even more starkly beautiful by the sense of frailty and loss at its very core. It’s a landscape and drama, made ripe for transformation.