Última vez hace mucho tiempo
De jonge filmmaker Santiago dwaalt rond in Caracas, verzonken in romantische mijmeringen en verlangend naar zijn vriendin Carmela, die Venezuela heeft verlaten. In dit autobiografische portret construeert Santiago Martín een charmant verhaal uit filmopnames, vrienden en herinneringen, omringd door woorden en ruimtes die het verleden oproepen. Als een delicaat weefsel van verschillende materialen wordt de lang vervlogen laatste keer herbeleefd, getekend door afwezigheid en de zoektocht naar een toekomst ver van huis.