Je kunt niet ontsnappen aan je buurt! De eenzame Litouwse tiener Rokas, wiens moeder in het buitenland werkt, gaat in een koor zingen om weg te komen aan zijn deprimerende postsocialistische flatgebouw. Zijn stem is zijn enige toevluchtsoord, maar verandert al snel in een gevaar omdat lokale bendes hem voor een klikspaan aanzien. De film beschouwt geweld als een musical met een twist, waarin de harde realiteit in sprankjes magie verandert. Raas tegen Ravel!