In deze experimentele korte film speelt Cyan Bae wetenschappelijke dataprocessen na die dienen om AI-machines te trainen in het herkennen van emoties. De lichtvoetige en speelse toon van deze processen – met optredens, interviews en beoordelingen – staat in schril contrast met hun toepassing: het implementeren van algoritmische veiligheidspraktijken. Welcome to Set is een politiek geladen film over hoe technologie onze wereld vormgeeft.