The Great Escape
In The Great Escape breken drie geraniums uit hun monotone bestaan op de vensterbank van hun eenzame eigenaar Patrick. De kijker beleeft het verhaal van binnenuit, als de derde plant. Wanneer ze een smartphone weten te bemachtigen, kantelt alles: een selfie op een plantenruilplatform wordt een toegangsticket tot de buitenwereld – maar hun idee van een beter leven verliest al snel zijn glans. Een absurde tocht door een harde, maar ook betoverende wereld volgt.