Een geschiedenis van de hedendaagse Deense vrouwencinema, in de vorm van een collage van fragmenten uit ongeveer twintig films, van activistische documentaires tot ironische fictie. Kort samengevat: vrouwen trekken nog liever door de Sahara, met een goede outfit aan, dan te luisteren naar het devies van Peggy March uit 1963: “I will follow him.”