Once Upon a Time in Dragonville
Gepest door de andere inwoners van het drakendorp, besluit Samson naar het rijk van de mensen te vluchten. Daar ontmoet hij Simon. Met deze nieuwe vriend aan zijn zijde leert Samson een heel nieuwe wereld kennen.