Philip zit voor zijn tent als er nieuwe buren arriveren op de camping. De enorme camper blijkt van Nuri en haar familie. Vol bewondering kijkt Philip toe. Vergeleken met die mooie camper is zijn tentje wel heel erg simpel. Maar denkt Nuri daar ook zo over?