In After the Game wordt de kijker uitgenodigd om verschillende gekraakte plekken te bezoeken, waar eerdere bewoners van alles hebben achtergelaten. Terwijl je de spullen bekijkt die zij tijdens hun verblijf gebruikten, ontstaat een verhaal dat een beeld schetst van het vaak verborgen, maar structurele geweld aan de buitengrenzen van Europa.