Barking in the Dark
Hoe maak je een portret van een muziekgroep als niemand weet wie de leden zijn? Marie Losier gaat de uitdaging aan en reist naar San Francisco om een documentaire te maken over de cultband The Residents. Daar ontmoeten we Homer Flynn, directeur van The Cryptic Corporation, die ons door het archief van The Residents leidt en allerlei anekdotes vertelt over de voorwerpen die het bevat. Losier vult zijn verhalen aan met archiefmateriaal en een historische context en levert zo een meelevend portret en een viering van creativiteit.