Potenciais à deriva
Gevonden sporen van een ballingschap wekken de onvoltooide film van een in Los Angeles wonende Braziliaanse kunstenaar tot leven. De onder pseudoniem werkende filmmaker mijmert over afwezigheid, kale landschappen en lichaamloze stemmen. Deze visuele leegtes fungeren als geesten van een Brazilië uit een verleden van Amerikaans imperialisme en dictatuur. De overgebleven fragmenten van het onvoltooide werk ogen even ontheemd als de maker zelf.