El tercer mundo después del sol
In de dichtbegroeide Colombiaanse jungle verspringen tijdperken, vervagen genders en stromen vloeistoffen vrijelijk. De rubberbomen, waar kleverig sap uit komt, krijgen een andere, kinky connotatie wanneer een 15e-eeuwse Europese missionaris probeert te temmen wat van nature wild is. In het bos is alles wild, dierlijk en queer.