The Antarctic Gardener
Elisa Strinna is een Italiaanse multimediakunstenaar die haar tijd verdeelt tussen Italië en Rotterdam. Ze maakte The Antarctic Gardener met behulp van archiefmateriaal van het EDEN ISS-project.