De broeikas als het ultieme voorbeeld van geconstrueerde natuur. Een floraal spektakel voltrekt zich binnen de glazen wanden van de kas, waar vrijwilligers de ervaring compleet maken door geluiden uit de tropen na te bootsen naar de muzikale notatie van de Braziliaanse kunstenaar, fotograaf en ontdekkingsreiziger Hercule Florence, die natuur, beeld en geluid twee eeuwen terug ook al samenbracht.