Zombies
Tweedelige videoclip over de alomtegenwoordigheid van mobiele technologie die in vier dagen is opgenomen in Kinshasa. De Congolees-Belgische muzikant Baloji verkent onze obsessie met het permanent online en verbonden zijn. Met knipogen en een bonte stijl speelt Baloji met een ongebruikelijke mix van tribale en neofuturistische verwijzingen.