Beelden van een afgelegen stad in Servië zijn doorsneden met shots van het Canadese Schild in noord-Quebec. De Kerouac-achtige trip is een eerbetoon aan een vorm van cinema die niet meer bestaat. Dit verhaal, ontwikkeld tijdens een residency in het Academic Film Center in Belgrado, is gevormd door dromen, hypnose en buitenaardse frequenties.